onsdag 5 september 2012

Älskade ledighet!

Hej på er!

Ni fattar nog inte hur skönt det är att vara ledig nu. Längtat som attan efter det. Jag sover, tar det lugnt, umgås med min älskade mamma och bara lever. Jag älskade att jobba nu under sommaren för det var ett bra jobb och ett roligt gäng, men jag gillar att vara ledig också. Man hinner inte lika mycket på helgen. Pojkvän som man vill hitta på allt med, massa sömn hela tiden och oftast minst en bakfylledag.

Har inte målat något, mer än mina naglar och någon ful tuschteckning typ.
Är inspirerad av etno-mönster just nu. Kanske måla något sånt? På kläder typ.
Köpte den här kjolen på H&M. Så sjukt nöjd. Och det är svårt att inte vara snygg i den kan jag säga. Funkade med bara ben när jag hade den förra veckan, dock passade den inte riktigt lika bra till mina nyinköpta vans. Provade dem samma dag som jag hade kjolen, i torsdags. Efter några timmar på stan med mamma, både onsdag och torsdag, så dog fötterna i de skorna jag hade. Så på Sportif Unlimited blev det ett par röd och vit rutiga vans för 200 picks. Som taget.

Men just mönstret gillar jag. Jag gillar rymdtemat alla kör på, men gillar inte att se ut som alla andra så då skiter jag i det..

Middag hos min far blir det idag, raggmunk och fläsk, min mage lär dö,menmen..

Blir nog ett bildbombsinlägg senare idag, har lite pics som ändå måste in på datorn. Simsspelande blir det nu.
Har ni förresten sett att det kommit ut ett nytt spel? Övernaturligt! Och i november kommer Årstider ut.
S Å J Ä V L A P E P P!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar